۰
plusresetminus
امام جمعه شهر اردل گفت:یکی از یادگارهای بزرگ امام خمینی (ره) بحث تبیین ولایت فقیه است که از نعمت های بزرگ الهی انقلاب اسلامی است.
یکی از یادگارهای بزرگ امام خمینی (ره) بحث تبیین ولایت فقیه است/مسئولین به مسئله اشتغال جوانان توجه بیشتر کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرارسیدن ماه شعبان افزود : گرفتن روزه ، استغفار ، دادن صدقه و دعا کردن اعمالی است که در ماه شعبان به آن بسیار تاکید شده است.
سلمانپور ماه شعبان را ماه ولایت و ولایتمداری معرفی کرد و گفت : از آنجائیکه امروز بهترین مصداق ولایت ، ولایت فقیه است باید این فرصت را ارزشمند دانست.
وی با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی تصریح کرد : دلهای انسان های مومن منبع تقواست و ماه شعبان بهترین فرصت برای بدست آوردن تقوا و فضایل الهی است.
خطیب جمعه اردل در ادامه تصریح کرد: تجلیل از امام خمینی (ره) تجلیل از اسلام، فقاهت، دیانت، امامت و امام عصر عج است زیرا که او عبد صالحی بود که عمر خود را صرف جهاد در راه خدا و شکستن بت‌های زمان و تحقیر طاغوت‌های ستمگر کرد.
سلمانپور گفت: امام خمینی (ره) برای استقلال کشور، عزّت ملت، سرافرازی اسلام و ایران اسلامی گام برداشت و در این راه از هیچ خطری نهراسید و با تکیه بر ایمان، اسلام و خدای متعال با دست خالی ولی قلبی مملو از ایمان بر بزرگ‌ترین طاغوت پیروز گردید.
این مقام مسئول در ادامه به بحث توسعه شهر اشاره کرد و افزود:یکی از منابع سرشار که می تواند نقطه عطف توسعه شهرستان اردل باشد معدن این شهرستان است که می بایستی مسئولین صنایع معدن در این زمینه برنامه ریزی کنند و هر چه زودتر زمینه صنایع جانبی را برای مردم ایجاد کنند و همچنین اظهار کرد دومین کاری که باعث می شود زمینه اشتغال برای جوانان در شهرستان ایجاد شود راه اندازی شهرک صنعتی است که مسئولین مربوطه باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
در پایان فرمانده سپاه ناحیه اردل در بین دو نماز با تبریک سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: این نهاد سیاسی، فرهنگی و نظامی به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس و از آن زمان تاکنون موجب ایجاد هراس و واهمه در دل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.
هوشنگ جمشیدی گفت: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از مهمترین ارکان نظام نقش آشکار و بی بدیلی در حفظ و حراست از اصل انقلاب، دستاوردهای آن و مقابله با تهدیدات دشمنان در عرصه های مختلف دارد.
انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۶:۰۳

1 Mar 2020